Hole-in-one met golfbaan de Herkenbosche

Inhoud

Hole-in-one met golfbaan de Herkenbosche

Voorbereiden, afslaan en putten!

Sinds oktober 2020 ondersteunen wij golfbaan de Herkenbosche met social media campagnes om aanvragen en leads te genereren. Het is voor golfbaan de Herkenbosche belangrijk dat de potentiële doelgroep nieuwe bezoekers, bestaande uit liefhebbers voor de golfsport/beginnende golfers in een omgeving van maximaal 50 kilometer rondom de golfbaan, wordt bereikt en wordt getriggerd om bij hen te golfen.

Afslaan!

Bij de golfsport is een goede begeleiding door een golfprofessional in combinatie met je materialen een belangrijk uitgangspunt om goed af te kunnen slaan en uiteindelijk een zo goed mogelijke score neer te kunnen zetten op de baan, oftewel in zo weinig mogelijk slagen uit te holen! Bij het instellen van de social media advertenties voor golfbaan de Herkenbosche is dit enigszins vergelijkbaar. Alles hangt af van de eerste slag: Het juist instellen van de advertentiedoelstelling en doelgroep. Dan bereik je de juiste mensen, en bereik je jouw doel!

Om het doel bij Golfbaan de Herkenbosche te bereiken, hebben we via het Facebook-advertentiecentrum per campagne een daarbij specifieke doelgroep opgesteld (in onderstaande afbeelding is een voorbeeld hiervan te zien). Vervolgens worden er binnen deze doelgroep verschillende Leadgeneratie campagnes en websiteverkeer campagnes ingezet. De doelgroep wordt aan de hand van deze campagnes getriggerd om hun gegevens achter te laten en/of de aanmeldingsformulieren in te vullen. In samenwerking met golfbaan de Herkenbosche is onder andere ook een nieuwe ‘proefles’ opgesteld, welke volgens de bovenstaande methodiek onder de aandacht is gebracht.  

En putten!

Heb je bij golf de green bereikt, dan is het tijd om te putten: De bal in de hole slaan. De Social media campagnes van de proefles hebben geresulteerd in 21 leads (21 ballen die klaarliggen om geput te worden). Uiteindelijk hebben de 21 leads geleid tot 18 deelnemers aan de proefles. Uit de proefles met deze 18 deelnemers zijn twee groepen (11 deelnemers in totaal) voortgekomen, die zich hebben aangemeld voor de cursus ‘5 lessen voor €65‘.

“De campagnes vanuit DeMarktwijzer stellen ons in staat potentiële doelgroepen te bereiken en dat is wat het voor ons interessant maakt”, aldus Maurice Hermans van golfbaan de Herkenbosche.  

Wil jij net als golfbaan de Herkenbosche ook directe leads/aanvragen realiseren? Neem dan contact met ons op door op deze knop te klikken. Na het invullen van het contactformulier, bellen wij jou om een vrijblijvend kennismakingsgesprek in te plannen.

Wil je meer informatie over ons bedrijf?

Vraag een vrijblijvend gesprek aan!

Wil je meer weten hoe wij jou kunnen helpen?

Vraag dan een vrijblijvend gesprek aan!