Vacature

Inhoud

Meewerkstage Ondersteuning Marketing en PR

Over ons
DeMarktwijzer is een specialist op het gebied van Social Media marketing, zowel op organisch vlak als op het gebied van doelgroep gericht adverteren. Wij richten ons specifiek op MKB organisaties in Zuidoost-Nederland en ontzorgen hun op het gebied van Social Media marketing. Het team bestaat uit 10 ervaren professionals en meer dan 30 freelance young professionals. Samen zetten wij ons dagelijks in om meer dan 300 actieve klanten te voorzien van creatieve Social Media content!

Informatie over de meewerkstage
Tijdens deze stage, bieden wij jou de kans om mee te kijken achter de schermen bij het Marketing en PR Team van DeMarktwijzer. Tijdens deze uitdagende stage ben jij medeverantwoordelijk voor de verschillende social media kanalen (Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn) van DeMarktwijzer. Natuurlijk bieden wij jou ook de ruimte om te werken aan jouw stageopdracht, die uiteraard betrekking heeft op onze eigen marketing en PR activiteiten.

Wij bieden jou:

  • Een uitdagende stage binnen een gezellig team met een informele sfeer;
  • Een passende stagevergoeding;
  • De ruimte om je te ontwikkelen op jouw persoonlijke leerdoelen.

De ideale kandidaat:

  • Is 32-40 uur per week beschikbaar voor een periode van 10 of 20 weken;
  • Volgt momenteel een marketing of communicatie gerelateerde opleiding op HBO niveau in het tweede of derde leerjaar;
  • Is communicatief sterk en proactief;
  • Is gewend om zelfstandig te werken, maar kan daarnaast ook goed in een team functioneren;
  • Beschikt over uitstekende kennis van de Nederlandse taal in zowel woord als in geschrift.


Hebben we jouw interesse gewekt? Dan zien we graag jouw CV en motivatiebrief verschijnen. Deze mag je sturen naar solliciteren@demarktwijzer.nl

Interesse?

Ben je enthousiast?

Dan zien wij graag jouw motivatiebrief en CV verschijnen. Deze mag je sturen naar solliciteren@demarktwijzer.nl ter attentie van Jur Linssen.

Meer weten hoe wij jou kunnen helpen?

Vraag dan meer informatie op!