Over ons

MKB’ers helpen met online marketing en communicatie.
Dat doet DeMarktwijzer met een mix van jonge én ervaren professionals.

Marketing en communicatie ongelezen bladzijde

Het was eind 2015. John Linssen kwam met het idee om MKB-ondernemers op een unieke wijze te ondersteunen. Hij was én is nog steeds onder de indruk van hun gedrevenheid, productkennis én hun ambitie om succesvol te zijn. Maar wat hem opviel was dat het hoofdstuk marketing en communicatie nog een ongelezen bladzijde was. Meestal besteedden de ondernemers nauwelijks aandacht aan deze vakgebieden. Deels door onvoldoende kennis én ervaring op dit vlak. Hier wilde John verandering in brengen.

Studenten hebben weinig praktijkervaring
Parallel hieraan deden door de jaren heen veel hbo- en universiteitsstudenten een beroep op John met de vraag of hij ze aan een stageplek of project kon helpen. Ook voor deze groep heeft John een zwak, want zij zijn immers de leiders van de toekomst. En wat hij merkte was dat studenten relatief weinig praktijkervaring in huis hebben als ze van school komen. Ook dat wilde hij verbeteren.

Twee werelden met elkaar verbonden in DeMarktwijzer
Eind 2015 zijn John, zoon Jur én 2 tweedejaars studenten van de opleiding commerciële economie gestart met het schrijven van een ondernemingsplan. Op 21 april 2016 was het zover: DeMarktwijzer werd ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Op 1 september 2016 openden we onze deuren. Ons team bestaat uit een mix van young professionals én ervaren professionals. Wij hebben al heel wat MKB’ers geholpen bij het succesvoller maken van hun business.

Kun jij ook hulp gebruiken op het gebied van social media marketing?

Vul dan je gegevens in en wij nemen snel contact met je op.

Wij nemen contact met jou op

Door te klikken gaat u akkoord met onze privacyverklaring en algemene voorwaarden waarin de procedures voor gegevensoverdracht, privacy, het gebruik van cookies of ander beleid zijn opgenomen.