Bereik alleen de personen die relevant zijn met onze 

social media advertentie campagnes

 

Bereik alleen de personen die relevant zijn met onze 

social media advertentie campagnes

 

MEETBAAR

 

Via de meetinstrumenten Google Analytics en de Facebook Pixel worden de effecten (aankopen, leads, sollicitaties) van de social media advertentie campagnes gemeten. 

NIET MET HAGEL SCHIETEN

 

Enkel de gesegmenteerde doelgroep krijgt de social media advertentie campagnes te zien. Hierdoor voorkomen we dat er irrelevante mensen worden bereikt.

 

IN KORTE TIJD RESULTAAT

 

Je bent niet afhankelijk van het aantal volgers op jouw pagina. De omvang van de doelgroep, het budget en de respons op de advertentie(s) bepalen het bereik.

 

 

MEETBAAR

 

Via de meetinstrumenten Google Analytics en de Facebook Pixel worden de effecten (aankopen, leads, sollicitaties) van de social media advertentie campagnes gemeten. 

NIET MET HAGEL SCHIETEN

 

Enkel de gesegmenteerde doelgroep krijgt de social media advertentie campagnes te zien. Hierdoor voorkomen we dat er irrelevante mensen worden bereikt.

 

IN EEN KORTE TIJD RESULTAAT

 

Je bent niet afhankelijk van het aantal volgers op jouw pagina. De omvang van de doelgroep, het budget en de respons op de advertentie(s) bepalen het bereik.

 

 

Hoe gaan wij aan de slag met 

social media advertentie campagnes?

 

Tijdens de opstartfase van een samenwerking vindt de kick-off plaats. In dit gesprek worden de doelstellingen, doelgroep(en) en het verzorgingsgebied besproken. Aan de hand van deze informatie wordt er een campagneplan opgesteld. In dit plan zijn de door ons gemaakte advertentiedoelgroep en de door ons opgestelde advertentiecampagnes, die de besproken doelen dienen te realiseren, nader uitgewerkt.

Bij goedkeuring van zowel de advertentiedoelgroep als de advertentiecampagnes, worden de campagnes conform de opgestelde planning ingezet. Bij leadadvertenties checken wij iedere werkdag of er nieuwe leads binnenkomen en indien dit het geval is, worden deze met de opdrachtgever meteen gedeeld. Verder ontvangt de opdrachtgever iedere week een rapportage die betrekking heeft op de advertentieresultaten. 

Wij monitoren, via Google Analytics en/of via de Facebook Pixel, continu de lopende advertenties en bespreken indien nodig onze aanbevelingen met de opdrachtgever.

Hoe gaan wij te werk?

 

Tijdens de opstartfase van een samenwerking vindt de kick-off plaats. In dit gesprek worden de doelstellingen, doelgroep(en) en het verzorgingsgebied besproken. Aan de hand van deze informatie wordt er een campagneplan opgesteld. In dit plan zijn de door ons gemaakte advertentiedoelgroep en de door ons opgestelde advertentiecampagnes, die de besproken doelen dienen te realiseren, nader uitgewerkt.

Bij goedkeuring van zowel de advertentiedoelgroep als de campagnes, worden de campagnes conform de opgestelde planning ingezet. Bij leadadvertenties checken wij iedere werkdag of er nieuwe leads binnenkomen en indien dit het geval is, worden deze met de opdrachtgever meteen gedeeld. Verder ontvangt de opdrachtgever iedere week een rapportage die betrekking heeft op de advertentieresultaten. 

Wij monitoren, via Google Analytics en/of via de Facebook Pixel, continu de lopende advertenties en bespreken indien nodig onze aanbevelingen met de opdrachtgever.

Start vandaag nog

Voor een scherp tarief van €245,- per maand verzorgen wij jouw social media advertentiecampagnes.

 

Inclusief €50,- advertentietegoed per maand.

Adverteren op Facebook & Instagram en/of LinkedIn.

Meer dan 300 MKB-ondernemers gingen jou voor.

Start vandaag nog

Voor een scherp tarief van €245,- per maand verzorgen wij jouw social media advertentiecampagnes.

 

Inclusief €50,- 
advertentietegoed per 
maand.

Adverteren op
Facebook & Instagram 
en/of LinkedIn.

Meer dan 300 
MKB-ondernemers 
gingen jou voor.

Ervaringen van onze klanten met 
social media advertentie campagnes

 

Wij bevelen DeMarktwijzer aan iedereen aan. 

 

Doordat we met advertenties werken hebben we inzage in de cijfers. 

 

Zo kunnen we precies zien hoe groot het bereik van onze campagnes is. 

 

Maar wat natuurlijk nog veel belangrijker is, is het concrete resultaat, en dat is zeer tevredenstellend.

 

 

 

 

 

Réni Peeters - Mennen & De Cock Contactlenzenspeciaalzaak - Weert

Sinds twee jaar zijn wij een samenwerking aangegaan met Marktwijzer waar wij tot heden absoluut geen spijt van hebben gehad. Marktwijzer denkt mee in het gehele proces daar waar het ons meer ruimte geeft voor andere faciliteiten. Onlangs hebben wij het contract wederom verlengd om nog meer inzichten te verkrijgen waar Marktwijzer ook weer met goede ideeën komt voor een nog beter resultaat voor ons bedrijf te creëren, kortom super tevreden!

 

Dré Brüll - Brüll Poort- en toegangstechniek - Maastricht

 

 

De lijnen zijn kort, duidelijk, er wordt efficiënt gecommuniceerd en er wordt mooie content gemaakt. 

 

Onze doelstellingen m.b.t. marketing en advertisement worden door onze samenwerking met DeMarktwijzer ruimschoots behaald.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bart Smeets - ZoZorg - Roermond

 

 

Ervaringen van onze klanten met 
social media advertentie campagnes

 

Wij bevelen DeMarktwijzer aan iedereen aan. Doordat we met advertenties werken hebben we inzage in de cijfers. Zo kunnen we precies zien hoe groot het bereik van onze campagnes is. Maar wat natuurlijk nog veel belangrijker is, is het concrete resultaat, en dat is zeer tevredenstellend.

Réni Peeters - Mennen & De Cock Contactlenzenspeciaalzaak - Weert

Sinds twee jaar zijn wij een samenwerking aangegaan met Marktwijzer waar wij tot heden absoluut geen spijt van hebben gehad. Marktwijzer denkt mee in het gehele proces daar waar het ons meer ruimte geeft voor andere faciliteiten. Onlangs hebben wij het contract wederom verlengd om nog meer inzichten te verkrijgen waar Marktwijzer ook weer met goede ideeën komt voor een nog beter resultaat voor ons bedrijf te creëren, kortom super tevreden!

Dré Brüll

De lijnen zijn kort, duidelijk, er wordt efficiënt gecommuniceerd en er wordt mooie content gemaakt. Onze doelstellingen m.b.t. marketing en advertisement worden door onze samenwerking met DeMarktwijzer ruimschoots behaald.

Bart Smeets

Enkele voorbeelden van onze resultaten

Top kandidaten geworven via social media advertenties

In een tijdsbestek van 5 maanden, meerdere leads gegenereerd via onze campagnes in een concurrerende markt. Uiteindelijk hebben 7 kandidaten 'ja' gezegd tegen het concept van Zo Zorg. Missie volbracht! 

Na 3 maanden de investering al terugverdiend

Voor A2 Campeercentrum zijn er 10 leads gerealiseerd met een advertentiebudget van €100,- . Waarvan er 8 in de winkel of werkplaats zijn geweest voor een aankoop of onderhoud. De allerbeste lead? De verkoop van een camper! 

Binnen één maand een nieuwe medewerker gevonden

Voor Hubo Minkenberg Herkenbosch kregen we de opdracht om sollicitanten, via social media advertenties, te genereren voor een openstaande vacature. Met €50,- advertentiebudget hebben we 5 sollicitanten gegenereerd. Het resultaat? De vacature was door onze advertentiecampagne binnen één maand ingevuld. 

In 1,5 maand tijd meer dan €2.000,- omzet voor €180 advertentietegoed

Voor de webshop van Maastricht Porselein zijn we gestart met conversiecampagnes. Het eerste resultaat na anderhalve maand? Een omzet van €2.066,44. De gemaakte advertentiekosten om gemiddeld één aankoop te realiseren? €11,-! 

Enkele voorbeelden van onze resultaten

Top kandidaten geworven

In een tijdsbestek van 5 maanden, meerdere leads gegenereerd via onze campagnes in een concurrerende markt. Uiteindelijk hebben 7 kandidaten 'ja' gezegd tegen het concept van Zo Zorg. Missie volbracht! 

Investering terugverdiend

Voor A2 Campeercentrum zijn er 10 leads gerealiseerd met een advertentiebudget van €100,- . Waarvan er 8 in de winkel of werkplaats zijn geweest voor een aankoop of onderhoud. De allerbeste lead? De verkoop van een camper. Conclusie: De investering in onze dienstverlening was al na 3 maanden terugverdiend.

In 1 maand een nieuwe medewerker

Voor Hubo Minkenberg Herkenbosch kregen we de opdracht om sollicitanten, via social media advertenties, te genereren voor een openstaande vacature. Met €50,- advertentiebudget hebben we 5 sollicitanten gegenereerd. Het resultaat? De vacature was door onze advertentiecampagne binnen één maand ingevuld

Meer webshopomzet

Voor de webshop van Maastricht Porselein zijn we gestart met conversiecampagnes. Het eerste resultaat na anderhalve maand? Een omzet van €2.066,44. De gemaakte advertentiekosten om gemiddeld één aankoop te realiseren? €11,-

OOK AAN DE SLAG MET 

SOCIAL MEDIA ADVERTENTIE CAMPAGNES?

 

 

OOK AAN DE SLAG MET 

SOCIAL MEDIA ADVERTENTIE CAMPAGNES?