Anne is begonnen op 5 maart 2019 bij DeMarktwijzer als Social Media Specialiste. In 2018 heeft ze de studie Commerciële Economie Leisure Management afgerond en is ze bij DeMarktwijzer terecht gekomen via haar oud klasgenootje Anne de Zwart. Anne is verantwoordelijk voor de online kanalen van haar klanten van A tot Z. De samenwerking begint met het bedenken van ideeën voor social media campagnes. Vervolgens worden deze campagnes vertaald in berichten. Deze worden uiteindelijk na akkoord van de opdrachtgevers gepubliceerd op de diverse social media kanalen.

Op de vraag ‘op welk bereikt resultaat ben je trots’ antwoordt Anne als volgt: “Het behalen van mijn diploma in vier jaar is iets waar ik zeker trots op ben. Vervolgens ben ik meteen actief op zoek gegaan naar een baan om mezelf te ontwikkelen en inmiddels ben ik al anderhalf jaar, al zeg ik het zelf, goed bezig. Ik wilde me graag ontwikkelen in mijn communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht. Ik ben geen direct persoon, maar wilde me wel ontwikkelen op dit gebied. Omdat ik momenteel actief ben binnen het vakgebied waar mijn interesses liggen, is het makkelijker voor mij om mijn klanten te overtuigen met mijn kennis en passie. Dat zijn twee punten waar ik toch wel trots op mag zijn.”

We vroegen Anne ook wat zij inmiddels heeft geleerd door het werken bij ons bedrijf. “Ik ben in staat mijn eigen werk goed uit te voeren doordat ik zelfstandiger ben geworden. Hierdoor kan ik nieuwe taken oppakken en problemen efficiënter oplossen. In dit vakgebied is het belangrijk zelf de kwaliteit te bewaken en ervoor te zorgen dat alles op rolletjes loopt. Naast het onderhouden van mijn eigen klanten stuur ik sinds kort ook freelancers aan. ”Maar hoe blijft dit werk nou interessant aangezien je elke dag met social media bezig bent? “De diversiteit maakt het werk interessant. Ook al ben je constant bezig op het gebied van social media, toch is het werk voor elke klant anders. De creativiteit zorgt ervoor dat elke campagne weer verschillend is.”

Wat maakt het werken bij DeMarktwijzer voor jou leuk? “Het jonge team met veel leeftijdsgenootjes en de verschillende creatieve visies op het gebied van nieuwe campagnes en het opzetten van een huisstijl, maken het werk zeker leuk. Ook het sparren met young professionals, die net van school af komen, zorgt voor uitdaging en creativiteit. De ervaring van onze algemeen directeur, John Linssen en de frisse blik van het jonge team is een gouden combinatie.